sobota, 23. januar 2010

45 stvari, ki si jih punce želimo od fantov ...

1. Da se dotakneš mojega pasa
2. Da dejansko govoriš z mano
3. Da z mano deliš skrivnosti
4. Mi daš svojo jakno
5. Me počasi poljubljaš

6. Me objameš
7. Me dologo držiš v objemu
8. Se smeješ z mano
9. Me povabiš nekam, kamorkoli
10. Se družiš z mano in mojimi prijatelji

11. Se zabavaš z mano
12. Se skupaj slikava
13. Ko ti rečem, da te imam rada, mi reci, da me imaš ti raje
14. Ko mi prijatelj reče, da me ima rad, ga ti zanikaj, reci da me imaš ti najraje na svetu. Objemi me, počutila se bom ljubljeno
15. Me posedeš v svoje naročje

... a razmišljaš o kom? ...

16. Igraj se z mojimi lasmi. Razen če nisem rabila 2458792 ur, da sem si jih uredila
17. Objemi me okoli pasu od zadaj
18. Povej mi, da sem lepa
19. Poljubi me nepričakovano
20. Povej mi, kaj čutiš do mene

21. Odpri mi vrata, pospremi me do doma ... Ob tem se počutim posebno. Pa tudi ne škodi, če je fant kdaj kavalir
22. Povej mi, da sem ti vse. Ampak le, če to resno misliš
23. Če se ti zdi, da je nekaj narobe, me vprašaj kaj. Če ti rečem, da ni nič, nočem s tabo govoriti o tem. Samo objemi me
24. Naredi nekaj, da se bom počutila ljubljeno
25. Poljubi me pred tvojimi prijatelji

26. Ne laži mi
27. Ne prevaraj me
28. Odpelji me kamorkoli si želim
29. Zjutraj mi pošlji SMS ali me pokliči in mi zaželi lep dan ( v šoli, službi ...). Povej mi, kako me boš pogrešal
30. Bodi vedno ob meni, ko te potrebujem. Bodi ob meni tudi kadar te ne. Vedela bom, da lahko vedno računam nate

31. Objemi me močno
32. Ko sva sama, me objemi in me poljubljaj
33. Poljubi me na lice. Vedela bom, da me želiš poljubiti
34. Ko gledava film, daj svojo roko okoli mojega vratu, jaz pa se bom naslonila na tvojo ramo. Skloni se, dvigni moj obraz in me nežno poljubi
35. Nikoli me ne pošlji stran, čeprav samo v šali!

36. Postavi se zame, ko se ljudje norčujejo iz mene
37. Poglej me globoko v oči in mi povej, da me ljubiš
38. Ko se uleževa pod zvezdnato nebo, položi mojo glavo na svoje prsi, da bom lahko polušala tvoje srce. Prepletiva najine prste, šepetaj mi ...
39. Ko se sprehajava, me primi za roko
40. Ko me objameš, me ne izpusti iz objema kakor dolgo je mogoče

41. Pokliči me ali mi pošli SMS, da mi zaželiš sladke sanje
42. Ko jočem, me potolaži in mi obriši solze iz oči
43. Pelji me na dolg sprehod ponoči
44. Pogosto mi povej, da me imaš rad
45. Povej mi, da me imaš rad in me nato poljubi


Ni komentarjev: