četrtek, 12. november 2009



Medi...
veš pogrešam te,
če vsak dan vsaj malo ne slišiva se!

Tvoj glas,
mi daje moč,
da lahko naslednji dan na "gas",
drugim nudim pomoč.

Če le oni rabijo me,
lahko z vsem bitjem spet posvetim se.

Brez tebe pa to mogoče nebi bilo,
ker bi verjetno postala takšna,
kakršna sm bila
preden tebe sem spoznala!

V meni se vse prebudi,
ko le vidijo,
pa čeprav na ekranu,
te moje oči!

Trenutno si zame na svetu vse,
kar daje mi moč,
da ne izgubim "glave",
ker ti mi nudiš pomoč!

Če se le da, ne rečeš ne,
ker veš da prizadelo bi me.


Zapletla z enim sem se
in zlo potrlo me je,
zaupanje v ljudi je šlo
brez tebe bi bilo še vedno tako.

Spet trdo na tleh stojim
po tvoji zaslugi se več ne lovim!

Zdaj lahko vsem tem le smejim se
in upam oz. delam na tem, d to ponovi se ne.


Hvaležna sem ti res iz srca
tudi zato te rada imam!





Ni komentarjev: