petek, 30. oktober 2009

♥Hunny Bunny♥



Ko ljubezen pride,
strah odide,
odide sovraštvo
ostane le želja po,
po strastnih poljubih,
nežnih objemih....

Prvi objem
prvi poljub
polen obljub,
še vedno čutim
prvi dotik teles,
dotik ustnic....
kako rada bi
ponovila še enkrat,
še stokrat...



Veliko pomeniš mi,
ko rečeš,
da me rad imaš.
Stopim se ob besedi Bjoondy..
samo ti 
znaš jo izgovoriti!


 

Tisti odmev v ušesih
me z mislimi vedno k tebi ponese
ta občutek mi je všeč.
Rada bi samo s tabo bila,
pa čeprav zatrjuješ mi ti,
da smotan si...
te rada imam.




Znaš v smeh me spraviti,
pri tebi ne jokam zaradi žalosti.
To solze so sreče,
ker vejo,
da bolšega ni
kot si ti!


Hunny Bunny moj
izgubiti nočem te nocoj...
Upam samo,
da ni vse zlagano
in izmišljeno...



Te na sveti nimam več kaj iskati,
če ni vsaj malo resnice v tem,
kar govoriš,
pišeš in delaš.


Bojim se,
da vsak dan bolj všeč si mi.
Je to hudo?
Je to kriminal?


Tvoj humor,
ljubeznivost,
način,
drznost....
vse to in še več....


Moje srce ponori,
ker si to pč ti.


Pokličeš me pa tudi če,
samo nočko zaželiš mi...
že to se mi vidi!


Sanjam take sanje,
da kr padem vanje.
Spim od jutranjih,
do poznih popoudanskih ur.


Zbuditi se nečem nikoli in nikdar,
saj v njih si vedno ti
in tako se žarek upanja u meni zbudi,
da nekoč mrbit bova ukp jaz in ti.

Rada bi ti samo rekla..
HVALA!
za vsako besedo,
ki polepšala mi je dan,
za objem, poljub!


RADA   TE   IMAM


Ni komentarjev: